Mercedes-Benz, Auto, Wit, Witte Auto, Koplamp, Voertuig

Een over het hoofd gezien voordeel van de achterbrug is dat het slechts een onderdeel is van het hele motorcrosssysteem. Veel mensen denken misschien aan de vering en vergeten de achterbrug, maar degenen zonder de beste vering hebben geen keus. Het is heel gebruikelijk om de ophanging te vervangen naarmate deze ouder wordt. Als je een ervaren rijder hebt, zou je vanwege ervaring geen probleem moeten hebben met het vervangen van de ophanging. Maar als je zonder ervaring rijdt, vraag dan je instructeur hoe je de vering kunt aanpassen zodat deze soepel is zonder de fiets te veel te verlagen.

Wat is het voordeel van de KTM-achterbrug? Het antwoord is heel eenvoudig: het helpt je om een ​​constante assnelheid te behouden, ongeacht hoeveel je de fiets duwt. Het veranderen van de trilling van het achterwiel door de op- en neergaande beweging van de fiets blijft behouden. Als je echter minder hebt geëxperimenteerd van jouw kant, zul je merken dat het heel gemakkelijk is om zonder KTM-ophanging te rijden en je zult het grootste deel van de tijd op een vaste assnelheid moeten blijven. Als u een vaste assnelheid heeft, zorgt de KTM-ophanging voor een soepeler rijgedrag.

Het ultieme proefterrein voor de KTM-achterbrug is de atleet, omdat je hiermee zijn banden op de stoep volledig kunt verpesten. Sommige mensen noemen het theranchanger. Twee kettingen zijn verbonden met de Square Wagons (W) van de achterwielophanging en één met de Service (S) die het draaien uitvoert. Het is de combinatie van W en S die de racer de maximale tractiezone geeft. Dit helpt de rijder de controle in de bocht te krijgen en de banden van het asfalt of grind volledig te verpesten.

Als u geïnteresseerd bent in het bevestigen van de achterbrug op uw KTM, moet u weten dat u de KTM-ophanging kunt kopen als u een bestaande achterbrug heeft of de KTM Xtreme-schokbreker kunt kopen en u beide ophanging samen op uw bestaande achterbrug kunt installeren. Mx verlengde achterbrug 65cc is een goede oplossing als aanvulling op de originele achterbrug. Als je echter niet van het idee houdt om schokbrekers te installeren en toch je fiets wilt aanpassen, dan is dat geen probleem, want dit kan met wat eenvoudig handgereedschap.

Als u uw eigen KTM wijzigt, kunt u het beste de batterij losmaken en de batterijlade verwijderen. Hierna moet u de batterij weer op de bak plaatsen en opnieuw met de draden en klemmen. verdeel de batterij tussen de draden om vonken te voorkomen.

Mocht u hier zelf niet toe in staat zijn dan kunt u de accu zo plaatsen dat de verbinding tussen de accu en de bak gelijk is. Op deze manier kan de UPS met kabels worden aangesloten en kunnen ze allemaal worden gebruikt om de fiets van stroom te voorzien. Voor benadrukte modificaties zijn er ook schokdempers. Dit zijn externe schokbrekers die in de vorken worden geplaatst, zowel voor als optioneel achter. Ze bevinden zich onder de met olie gevulde bus en kunnen ook worden vervangen door krachtigere schokken.

Andere extra dingen die nodig zijn voor maatwerk zijn gas- en rempedalen. Natuurlijk worden er nog veel meer dingen gecombineerd en gebruikt om een ​​uniek voertuig te creëren.