Zwarte Audi A Serie Geparkeerd Nabij Bruin Bakstenen Huis

Het auto theorie-examen bestaat uit twee delen:

1. 50 meerkeuzevragen. Van de 50 vragen worden er 12 beschouwd als “aankruisvragen”, waarbij je specifiek het antwoord moet onthouden, zonder dat je een blik op de antwoordsleutel hoeft te werpen. Van de 50 vragen is er slechts één verplicht, maar u vindt er 11 in het testboekje, en één in het testvoorbereidingsboekje.

2. 10 Gevaarperceptievragen. Bij de CBR gevaarperceptietoets moet u in staat zijn dreigende gevaren te herkennen en uiterlijke tekenen van gevaar te herkennen voordat u remt.

De CBR-risicoperceptietest bestaat uit 10 identieke clips, en u moet zich bewust zijn van het verkeer dat uw voertuig nadert, en u moet in staat zijn om hobbels en kuilen van een kleurcode te voorzien en specifieke externe gevarentekens te herkennen.

De eerste clip begint op het punt waar u voor het eerst de koppeling intrapt om de auto te starten. Op dit punt zal de software van uw auto automatisch de motor starten en begint de CBR test.

Het begin van de tijd voor het examen

Het auto theorie-examen bestaat uit twee onderdelen:

1. 100 Cosmetische vragen. Op dit punt, nog voordat het voertuig volledig in elkaar is gezet, wordt je gevraagd een gezicht van de examinator te herkennen. Je kunt niets aan het scherm veranderen, want het antwoord is ‘nul’.

2. 20 Vragen over risicobeheer. risicobeheer omvat de beoordeling van risico’s en kansen. Zowel de passagier als de bestuurder moeten een reeks vragen beantwoorden, over het leven in het algemeen, en specifiek over het rijrisico. De lijst is voorzien van kruisverwijzingen om ervoor te zorgen dat alle potentiële risico’s betrekking hebben op de eigenlijke rijprestaties, en niet louter op reacties op omgevingsfactoren. Bijvoorbeeld, hoe vaak lacht de examinator bij een potentieel risico?

De risicobeheerder vraagt u welk algemeen risico u als bestuurder voor anderen inhoudt en beoordeelt de verschillende aspecten van uw leven die kunnen leiden tot gedrag dat de verkeersveiligheid in het gedrang brengt. Heeft uw stemming bijvoorbeeld invloed op uw rijgedrag? Hoe moe bent u? Hoeveel reist u tijdens uw reis? Is het zonnig? Hoe moe bent u?

De Transport Safetyices, die door de DVLA worden afgegeven, beoordelen het algemene / milieurisico dat u voor uzelf en voor andere weggebruikers vormt. Het is van essentieel belang om de risico’s voor andere weggebruikers te verminderen, bijvoorbeeld door vragen te beantwoorden op een schaal van 1 (“Niet in gevaar”) tot 100 (“Helemaal Zenuwachtig”) om uw vooruitgang in kaart te brengen.

Deze vragen, gecombineerd met observatie en beoordeling van de rijhouding, zullen uiteindelijk leiden tot de ontdekking van uw gedrag bij het CBR.

Hoe te onnauwkeurig rijexamen slagen

De feiten zijn dat als je:

a) je normale slaapniveau verandert in een slaapniveau dat gelijkwaardig is aan je piekhartslag overdag en ‘s nachtsb) je je mentaal voorbereidt om te rijden en je mentaal voorbereidt om een goede nacht te hebbenc) beide taken tegelijk doet als je op het punt komt dat je er zin in hebt, en d) als je plotseling neervalt met een vlaag van zelfhypnose, je een uitzonderlijk goede kans hebt om te slagen d) de D.S.A. je prestaties definieert in lijn met de geaccepteerde normaliteit, in plaats van ertegenin.

Binnen de lijntjes denken is goed, maar dromen niet. Je moet rondkijken naar de open weg, alsof je thuis bent, en niet opgesloten in een luchtbel.

De dromende weg

De open weg, of de droomweg, is een concept dat weinig of geen chauffeurs begrijpen. Dit komt omdat te veel van ons onze autoritten plannen op basis van een kaart, of op basis van eerdere ritten, of op basis van eerdere versnellingen, of op basis van eerdere gesorteerde ritten (waarbij we de meditaties van het landbouwwerk niet begrijpen, of gewoonweg negeren).

De Droomweg is in vele opzichten een uitdaging, omdat het iets vergt van de ‘bestuurder’ bij uitstek. Iets simpels als een strategie om de koppeling te bedienen (of een Seraphine handgreep), om te schakelen, of een Trots maar heilzame reputatie, is van groot belang.

Voor het volgen van de Droomweg is het niet nodig een mystieke reis te ondergaan, hoewel voor degenen die het serieus willen nemen een goed boek essentieel is, dat het perspectief inneemt van hen die er al geweest zijn.

Er zijn drie fasen die de Droomweg bepalen – kindertijd, adolescentie en volwassenheid.

Tussen de kinderjaren en de adolescentie is de kans het grootst dat het individu een serieuze belangstelling voor autorijden ontwikkelt. Niets kan meer enthousiasme voor autorijden opwekken dan voor de eerste keer achter het stuur van een auto te zitten. Zeker, na de aanschaf van een gezinsauto is deze fase gemakkelijk de meest opwindende – maar het kan ook een paar voorafgaande ongelukken, FU’s, P’s en D’s bevatten.

Volwassenen en de aanzet tot autorijden doen zich waarschijnlijk gelijktijdig voor tijdens de adolescentieperiode. Jonge volwassenen hebben de meeste kans om zich te interesseren voor Spitfire-buffeting, en weinig anders… en weinig anders. oefenexamen auto